Drie dingen tag

Vandaag de drie dingen tag. Ik zag hem bij Angela van mamametpassie.nl en deze leek mij ook leuk. Heb hem wel een beetje aangepast. Zo leer je me net even beter kennen!

Drie dingen in mijn tas

  1. Sleutels. Zonder ben je immers nergens.
  2. Zonnebril. Ik heb snel last van (fel) licht en dan is een zonnebril en must! Zelfs in de winter
  3. Portemonnee. Tsja, wie niet?

Drie dingen op mijn bureau

  1. To-lijstje. Ik ben nergens zonder. Zeker met mijn geheugen na de zwangerschap erg nodig!
  2. Computer. Om administratie op te doen.
  3. Stapels papieren. Ik ben niet zo netjes en laat vaak dingen liggen. Overigens weet ik wel (vrijwel altijd) waar ik iets gelaten heb!

Drie favoriete meubels

  1. Onze boxspring. Dat valt best onder meubels toch? Haha
  2. Onze bank. Al uren op gespendeerd
  3. Grote rieten mand. Maakt ons huis lekker knus.

Drie favoriete fruitsoorten

  1. Stipt op 1 staat meloen! Daar mag je me echt voor wakker maken
  2. Druiven. Ook smullen!
  3. Kersen!

Drie blogs die ik dagelijks bezoek

  1. Bijzonderkleinwonder.nl van Michelle
  2. Mamametpassie.nl van Angela
  3. KellyCaresse.nl van Kelly

Drie dingen waar ik op dit moment aan denk

  1. Teveel dingen die ik nog op mijn werk moet regelen.
  2. Voorbereidingen voor Joas zijn verjaardag (ja, ik ben er vlot bij. Ik weet het)
  3. Hoe gaan we de opvang regelen na de zomervakantie. Hier later meer over

Drie favoriete sporten

Jongens… Ik vind sporten dus echt niet leuk! Om naar te kijken vind ik schaatsen nog wel leuk.

Drie dingen waar ik gelukkig van word.

  1. Mijn man en kind
  2. Alle mensen om ons heen
  3. Chocola.. ja echt!

Drie droom vakantiebestemmingen

  1. Canada
  2. Scandinavië
  3. Marokko

Drie dingen die ik dit jaar wil doen

  1. Nog meer genieten van mijn gezin
  2. Flink shoppen voor mezelf voor de winter
  3. Meer tijd besteden aan blogs.

Dat was hem weer voor vandaag. Bedankt voor het lezen en tot later!

Liefs,

Simone

Plaats een reactie