Plog #29: Ik heb vakantie!!!

Hé hallo! Ik wil je niet jaloers maken, maar ik heb lekker een weekje vakantie. Vanaf vorige week woensdagmiddag al, maar ook vrijdag maakte ik er een chille dag van. Ik deed boodschappen, ging ik naar de verjaardag van mijn tante en Peter en ik hielden een relaxte avond samen. Ik maakte weer foto’s.

Goedemorgen lieve kijkbuiskinderen. Joas en ik beginnen de ochtend beneden. Joas is momenteel in een fase dat hij alles na doet. Hier doet hij papa bij de openhaard na. Heerlijk spelen in pyjama. Moet kunnen op een vrije dag.

Zo leuk die handschoenen!

Maar ook mama is heel leuk om na te doen. Lekker swifferen. We maken samen de benedenverdieping schoon.

Terwijl Joas in bed ligt, doe ik weer boodschappen. Lidl, Jumbo en even wat spulletjes bij Kruidvat.

Ik neem kaasbroodjes mee bij de Lidl. Wel 35 hele centjes voor deze lekkere broodjes.

Even deze troep opruimen. Altijd fijn dat speelgoed.

En nog even het leukste klusje in het huishouden. De was.

Onderweg naar mijn thuisdorp; Krimpen.

Gisteren scoorde ik dit toffe cadeautje voor mijn tante bij Dille en Kamille!

Lekkere taartjes!

Kroelen met oude oma, mijn oma dus. Hij stal echt de show op de verjaardag. Pretletter.

Maar al die aandacht is best vermoeiend. Zeker als je je middagdutje over hebt geslagen.

We gaan via de pont naar huis. Ideaal deze optie tijdens spits.

En eenmaal thuis wacht er een pakketje op ons!

Ik bestelde nieuwe rompers voor Joas. Het was nu 2+1 gratis én 10% korting op alles, dus dikke prima! Kunnen we weer even vooruit.

Peter steekt lekker de openhaard aan terwijl ik Joas eten geef en op bed leg.

Dan is het tijd om zelf te eten. Broodje hamburger it is. Smullen!

De rest van de avond kijken we programma’s terug, chillen we op de bank en stoken een vuurtje in de openhaard. Heerlijk avondje rust voordat we het drukke weekend in gaan!

Bedankt weer voor het lezen en een fijne week!

Liefs,

Simone

Plaats een reactie